درباره چین
نوشته شده توسط : mgh


درباره چین
چین کشوری بنا شده در شرق آسیا میباشد، این مرز و بوم دومی مملکت بزرگ جهان و لبریز جمعیت ترین مملکت دنیاست. اقتصاد چین طبق پیشبینی های کارشناسان اقتصادی در آتی ای در حدود مطرح ترین اقتصاد عالم تبدیل شود. مرز و بوم چین خلال اقتصاد گران قدر و رو به رشدی که دارد، جذابیت های منحصر و عجیب ای مانند دیوار والا چین و دروازه فردوس نیز دارااست که هر ببینده ای را محدود خویش می نماید در کنار خصوصیت های متعددی که در‌این میهن دیرین به چشم می خورد اسم شهرت ی دانشکده های این میهن زبانزد اکثر علاقمندان مهاجرت به قبرس شمالی  به دانش و علم آموزی نیز میباشد.

نکات بسیار اصلی درباره اعتبار مدارک کالج های چین
چین در عملکرد میباشد تا کالج های سطح جهانی بیشتری را بسازد و سپرده گذاری متعددی را در یادگرفتن خوب اجرا دهد. پیشین از لهجه منحصربه‌فرد چینی، خوشنویسی، هنرهای رزمی و بقیه موضوعات فرهنگی، اپلیکیشن های مرتبه یک چینی در فن هایی مانند مهندسی، علم ها، پزشکی، اقتصاد و کسب و کار و همینطور کارها مالی بسیار گزینه احترام میباشد.
راجع به عده ای که لهجه چینی را بلد نیستند، بخش اعظمی از دانش گاه ها اپلیکیشن هایی را ارائه می‌دهند که به گویش انگلیسی درس دادن می‌شوند. براین اساس میتوانید علاوه بر یادگیری بیشترین لهجه در دنیا، گواهی خویش را استحصال فرمائید. مدارک تحصیلی اعطا گردیده بوسیله دانش کده های چین به وسیله اکثر کشورهای پیشرفته به رسمیت شناخته می گردد. دولت چین با تنی چند از کشورها به عنوان مثال آمریکا، انگلیس، فرانسه، ژاپن و 65 مرز و بوم و ناحیه دیگر توافق طومار ای را برای آشنایی متقابل مدارک دانشگاهی امضا نموده است.

شایسته ترین دانش گاه های چین
حالت تایید


هر نرم‌افزار در هر دانش کده چین واجد شرایط موردنیاز برای ورود میباشد. پیش از استارت نرم‌افزار خویش، لطفاً این نوشته‌ی‌علمی را با تمرکز بخوانید واطمینان نتیجه ها نمایید که شما توانمند به تحقق لازمات و تنظیم مدارک و اوراق مربوطه میباشید.
این موقعیت همگانی تایید برای دانشجوها غیر مدت لهجه چینی میباشد:

شهروند غیر چینی در سالم بدون نقص و حالت عالی باشد.
18 ساله یا این که بالاترداشته باشد (در حالتی‌که کمتر از 18 سال دارید، بایستی در چین ضمانت کننده داشته باشید و اوراق قانونی را برای ضمانت کننده تهیه و تنظیم نمائید. بعضی وقتها ممکن میباشد یادداشت دیپلماتیک ارائه گردیده بوسیله دفتر نمایندگی شما در پکن ارائه خواهد شد).
پاسپورت دارای اعتبار فرنگی داشته باشید.
متساوی گواهی تحصیلات تکمیلی یا این که فراتر از سند دانشگاهی.
دانشجویی که در چین علم آموزی کرده و میخواهد به دانش گاه دیگری منتقل گردد بایستی تایید صلاحیت دانش گاه مهم را ارائه دهد.
دقت: برخی از دانش گاه ها وضعیت سنی و تحصیلی ندارند

نرم افزار های کارشناسی
حالت همگانی تایید برای دانشجو یان مدت کارشناسی دربرگیرنده مورد ها تحت میباشد:

شهروند غیر چینی در تندرست بی نقص و موقعیت عالی باشد.
18 ساله یا این که بالاترداشته باشد
پاسپورت دارای اعتبار فرنگی داشته باشد
سوا التحصیلی متوسطه یا این که متساوی آن و یا این که گواهی دانشگاهی بالاترباشد.
در حالت معمولی، برای تقاضاکنندگان اپلیکیشن هایی به گویش چینی درس دادن می‌شوند، سطح مهارت لهجه چینی (HSK) دستکم سطح 3 را گذرانده باشد.
اپلیکیشن های فوق لیسانس
در موقعیت معمولی، تقاضاکنندگان نرم‌افزار هایی که به لهجه چینی درس دادن میگردند، سطح مهارت گویش چینی(HSK) دست کم سطح 6-4 را گذرانده باشد یا این که آزمون ورودی دانش کده را گذرانده باشند.
دارنده سند خارج از التحصیلی مدرک کارشناسی یا این که مساوی آن باشند.
یک یا این که دو سفارش طومار از اساتید تهیه و تنظیم نمایید.
دانشجویی که در چین علم آموزی کرده و می‌خواهد به کالج دیگری منتقل خواهد شد می بایست تایید صلاحیت کالج مهم را ارائه دهد
نرم افزار (NB): برای نرم افزار هایی که به لهجه انگلیسی درس دادن میگردد، متقاضی ها می بایست نمرات امتحان های اشراف به مهارت انگلیسی را مانند ایلتس و تافل را ضمیمه مدارک ارسالی خویش نمایند.
اپ های سند دکترا
گواهی زمان فوق لیسانس یا این که مساوی آن را اخذ کرده باشند.
دست کم دو طومار سفارش ای از اساتید داشته باشند.
در وضعیت معمولی، متقاضی ها نرم افزار هایی که به لهجه چینی درس دادن می‌شوند، سطح مهارت گویش چینی(HSK) دست‌کم سطح 5-8 را گذرانده باشد یا این که آزمون ورودی کالج را گذرانده باشند متقاضیانی که حالت لهجه چینی را برآورده نمی‌کنند، معمولاً در شکل توفیق یک نرم‌افزار یک ساله کل وقت گویش چینی تحت عنوان یک عصر پیش امتحان، با توفیق تایید میشوند.
نکته:
در هر زمان تحصیلی دانشجوها در بین المللی که میخواهند در کالج های چین به علم آموزی بپردازند، بایستی همه قانون ها رقم خورده بوسیله دولت چین و دانشگاهی که درخواست کننده آن می‌باشند را رعایت نمایند.

لازمات تایید دولت چین


تقاضاکننده بایستی یک دانشجوی حقیقی وواقعی باشد که روادیدِ دانشجویی یا این که بازدید کننده را در مشت داشته باشد.

سابقه کیفری
از تقاضاکنندگان بعضا از كشورها منظور می‌گردد كه مدرک غیر كیفری را كه بوسیله سفارت چین تأیید شد‌ه‌است را تهیه و تنظیم كنند.
بعضی از قسمت های قانونی و رسمی وجود دارااست که تعداد تقاضاکنندگان کشورهای خاص را محصور می نمایند.

درخواست کنندگان بایستی صلاحیت های موردنیاز را داشته باشند و بتوانند همه حالت لازم (بر اساس با نیاز دانش گاه) را برآورده نمایند و در یک موقعیت مالی مطمئن قرار داشته و در چین ضمانت کننده داشته باشند.

مخارج معاش درچین
علم آموزی و معاش در چین ارزان خیس از علم آموزی و معاش در کشورهای اروپایی، آمریکا، ژاپن، کره جنوبی و بخش اعظمی از کشورهای دیگر میباشد.
حتی‌د‌ر بقیه بخشها آسیا علم آموزی ارزان وجود ندارد. هزینه معاش در ژاپن برای هر ماه 1800 دلاربه بالا برآورد می‌شود. این در حالیست که كره جنوبي يكي از پنج كشور گران قيمت در دنيا براي ساكنين خارجي میباشد. از طرف دیگر، در چین، شهریه هر ترم عموماً بیش تر از 1000 دلار ایالات متحده وجود ندارد. تنی چند از زمان های کوتاه بازه زمانی لهجه تنها تعدادی صد دلار هزینه دارا هستند.
قابل ذکر میباشد که هزینه طعام و مصارف اول درکشور چین بسیار مطلوب و مقرون به صرفه است.بها تقریبی یک شلوار جین حدود 10-20 دلار ایالات متحده میباشد. بلیط اتوبوس تنها 15 سنت و بلیط مترو در پکن صرفا 30 سنت به فروش می‌رسد. به طور کلی، همگی چیز در چین مقرون به صرفه و ارزان میباشد.

اشتغال
زمانی سخن از اقتصاد میباشد، چین طی 30 سال قبلی سریعترین مملکت در اکنون پرورش عالم بوده میباشد. حتی‌د‌ر ارتفاع چالش مالی، رویش اقتصادی چین سطح 8٪ را محافظت نموده است، سرعتی غیرقابل تصور درمقایسه با بقیه کشورها. ساخت و ساز ناخالص داخلی چین جدیدا از ژاپن پیشی گرفته میباشد تا بعداز آمریکا به دومی اقتصاد تبارک دنیا تبدیل خواهد شد. بیش از500 کمپانی رفیعتر دنیا درکشور چین کسب و کار می نمایند و بخش اعظمی از آن ها تصمیم میگیرند که پایگاه اساسی آسیا و اقیانوسیه را در شهرهای نامرتب چینی هنگ کنگ، شانگهای و پکن بومی نمایند.

ظهور و هدف ها فعلی چین بسیار پر‌نور ساخته میباشد که عده ای که می‌توانند به لهجه چینی حرف نمایند و تجارب دست نخستین معاش در چین را داشته باشند، از حیث اشتغال، از مزیت بزرگی منتفع خواهند بود. چین تحت عنوان یک بازار گران قدر برای شرکت ها یک‌سری ملیتی سرویس می نماید و کارفرمایان به خیر و خوبی می‌دانند که شعور حقیقی وواقعی از چین، فرهنگ و تمدن چین و عموم چین یک امتیاز تبارک برای اشخاصی میباشد که می‌خواهند رهبران نسل آجل دنیا شوند. همینطور شما می‌توانید برای امداد مخارج معاش دانشجویی خویش در چین با به دست آوردن مجوز های مایحتاج به راحتی درگیر به عمل گردید.

روادیدِ دانشجویی
روادیدِ دانشجویی(X-1) چین برای کسانی که به وسیله یک دانشگاه چینی پذیرفته گردیده اند صادر می‌گردد. روادیدِ دانشجویی به دو نصیب روادیدِ(X-1) و (X-2) تقسیم می‌شود.

روادیدِ X-1
(X-1) برای دانشجویانی صادر میشود که بیشتراز 6 ماه برای علم آموزی به چین میروند.
روادیدِ (X-1) معمولاً برای ورود چندگانه با اعتبار تا 5 سال صادر می گردد.
دارای روادیدِ (X-1) می بایست پیاله 30 روز از ورود، در جایی که تایید صلاحیت اقامت چین برای جایگزینی روادیدِ (X-1) صادر میگردد، در محل کار امنیت همگانی محلی نام نویسی نمایید.
روادیدِ X-2
برای اشخاصی که با به عبارتی غرض به چین می‌روند البته برای دوران هنگامی کمتر از 6 ماه روادیدِ (X-2) صادر میگردد.
روادیدِ(X-2) معمولاً برای یک ورودی با اعتبار تا 6 ماه صادر می‌گردد.





:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 مهر 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: